O Katuan

15. března 2015

Jmenuji se Eva a scrapbooking jsem podlehla v roce 2009. Začalo to úplně nevinně - koupila jsem si jedny razítka. Jakmile mi došli domů, začala jsem bádat co s nimi. (Ano, velmi často kupuji věci o kterých nic nevím, ale prostě se mi líbí). Začala jsem nacházet pojmy jako "akrylový blok" nebo "voděodolná razítkovací barva". No a netrvalo dlouho a já si koupila první sadu papírů, pár dalších razítek a bylo to.
Nejdříve jsem obdarovávala rodinu. Oni ty začátky nebyly slavné. A moc tomu nepřidal ani levný materiál, který jsem si kupovala. Takže jsem procitla a koupila něco trošku dražšího a hlavně - kvalitnějšího.
Z jedné krabice materiálů se staly dva šuplíky, z nich půlka skříně a nakonec jsem skončila s vlastní pracovnou, která mi už začíná být malá. Od razítek se sovičkami jsem se dopracovala až k BigShotu, od něj k plotru Silhouette a doufám, že mi to na chvíli bude stačit. Přece jen práce strávená nad přáním, všechen ten materiál a energie nelze vyčíslit, protože by za tu cenu přání nikdo nekoupil. Dělám to pro moji radost, pro naplnění volných chvilek a pro sebeuspokojení. Ne pro velkovýrobu.

Od přáníček občas zaskočím k bločkům nebo vyrábím alba na fotky, ale to spíše jen okrajově a na zakázku. Občas se zadaří a mou tvorbu můžete najít v některých časopisech.

1 komentář:

  1. Trochu mi vadí pravopis...Ale jinak přeji hodně úspěchů.

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER