Mé začátky

7. října 2012

když mě dnes přítel poprosil, abych mu vybalila notebook, objevila jsem na dně batůžku můj první výrobek z mých začátků.

Scrap jsem poprvé objevila 25. 8. 2011, kdy jsem si prostě musela koupit krásné razítka soviček. Dnes už vím, že bych je koupila i levněji, ale byla jsem z nich unešená. Sice jsem nevěděla, co s nimi, ale byla jsem šťastná. nechala jsem malování na trička a začla jsem hledat, k čemu mi taková razítka budou.
Narazila jsem na plno krásných výrobků, ale měla jsem jen razítka. Ihned jsem si objednala pár jednobarevných papírů, razítkovací barvu a pár dalších razítek. Akvarelové pastelky jsem měla z doby, kdy jsem malovala. Konečně také našly upotřebení.


A hned jsem začla tvořit. Je to obyčejný bloček, který je dole zacvaknutý koníkem. Pamatuji si, že jsem z něj měla obrovskou radost a darovala ho přítelovi. Je vážně obyčejný. Jedno razítko trávy a jeden ptáček na 3D čtverečcích.

Od této doby jsem si scrap zamilovala a začala shánět další a další pomůcky a materiály. Ikdyž bych už mohla přestat syslit a dokoupit vždy jen pár papírů, nikdy toho nemám dost. A nikdy mít nebudu :). Když se kouknu na ostatní, tak mé vybavení je vážně malinké :)


Doma mám ještě jeden bloček, kde jsem poprvé vyzkoušela výřezy z BS. Můj arzenál scrap věciček byl stále stejný, jen přibyl BS :)

A jak jste začínali Vy? Jak jste se o scrapu dozvěděli?
Katuan

1 komentář:

  1. Krásné :-)Přítel je opravdu zlatý, že má tvůj výrobek stále u sebe...

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER