Wednesday tutorial and trick 9.

24. října 2012

V minulém článku jste si mohli přečíst k jaké příležitosti tento zápisníček vznikl. Dnes Vám povím, jak jednoduše si ho můžete vyrobit :)



Použila jsem velikost čtvercového přání a namalovala na něj domeček. Pak jsem obyčejný papír do tiskárny rozřízla na polovinu (velikost A5), a polovinu zohla na půl (velikost A6). Kdo má řezačku přizpůsobenou na rýhování má výhodu :).

Pak jsem pomocí svorek vše dala do kupy a jako hlavní stranu, aby byla silnější, jsem použila další čtvercové přání. Je to ideální gramáž na obal domečku :)





Teď se přesuneme k šicímu stroji a vše sešijeme dohromady. Zkoušela jsem to v ruce, ale strojem je to vážně pohoda. Na obě strany pak obkreslíme domeček.




Teď budeme potřebovat vážně ostrá skalpel a podložku. Zkoušela jsem řezat jednu půlku a pak druhou, ale listy neseděli. Takže doporučuji řezat rovnou vše. Listy pak nádherně sedí a vše je stejné.






Domeček si pak můžete jakkoliv dozdobit. Tímto způsobem můžete udělat jakýkoliv tvar :) Zde je zadní strana:


Krásné tvoření! Katuan :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER