Challenge accept - výzva přijata

17. listopadu 2012

Už delší dobu se dívám, jak plno scrapařek dělá vánoční přání. Ano, už je nevyšší čas, ale já tvořím pro radost, takže když nemám chuť na vánoce netvořím vánoční přání, ale teď k titulku, tento nápad jsem nosila v klavě několik týdnů:

Challenge accept - výzva přijata
Plno scrapařek dělá velkovýrobu vánočních přání. Já než udělám nějaké přání, trvá to i hodiny. Než vyzkouším všechny možné varianty a doplňky. Řekla jsem si, že ale musím zkusit, zda zvládnu udělat více přání za večer.
Sice jsou to je barevně odlišné přání, ale zvládla jsem to. Skončila jsem nad ránem v 1:30, ale vůbec mi nedošlo, že tvořím tak dlouho.


Sice jich je "jen" pět kousků, ale jsem na ně pyšná :)

červená:



modrá:


žlutá:


světle zelená:


tmavě zelená:


vínová:


A další výzva? Časem se chystám zkusit udělat více přání, ale odlišných :) ne jen barevně, jako dnes :)

Krásné tvoření :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER