Wednesday tutorial and trick 11.

7. listopadu 2012

Toto přání jsem dělala již dávno, a myslím, že stojí za to dát Vám sem návod. Přání jsem nedala do prodeje, ani nikoho nepodarovala, protože květinky mi upadly. 
Takže tři rady do začátku:
  1. Lepit
  2. Lepit
  3. a lepit :)






V prvním kroce si nastříháme kolečka, kdo má raznici, je na tom lépe :). Kdo ne, stejně jako já, stříhá od ruky. Je na Vás kolik koleček si nastříháte, já zvolila 4 kousky, ale klidně jich mohlo být i šest.


Každé kolečko si nastřihneme do středu. Jednu stranu polepíme rollerem, nebo oboustrannou páskou a spojíme. Uděláme z kolečka jehlan :). Toto uděláme se všemi kolečky, které pak budeme vrstvit na sebe. Já u vrstvení použila gelové kapky, přišly mi nejlepší.




Na středy květinek jsem použila knoflíky a akrylové barvy. Nejdříve jsem je obarvila stříbrnou barvou, poté bílou a fialovou. Díky podkladové stříbrné jsou knoflíky třpytivé. Barvy jsem nenechávala zaschnout. Samozdřejmě je možné použít různé lepící kamínky místo knoflíků :)




A jdeme na lístky. Na ty jsem použila papír z edice MME. Od ruky jsem na něj nakreslila tři lístky, které jsem potom vystřihla



 Lístky, stejně jako kytičky jsem nastřihla do 1/3 a slepila.


Na slepení ke kytičkám jsem použila 3D kapky, ale teď vím, že by to chtělo asi lepící pistoli :)


Tak jak se Vám květinky líbí, vytvoříte si je někdy? 

Krásné tvoření. Katuan :)


DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER