Tři druhy použití Brads

14. listopadu 2012

Já vím, je středa a měl by být Tutorial & Trick. Ano to také plním :)
Jen chci říct, že pojmenovávat to takto nebylo asi nejlepší, ta představa nadpisu: "Wednesday tutorial and trick 1250" je zastrašující. Navíc občas mám prostě více nápadů a nikdy žádný, takže jsem nucena občas něco vymyslet na rychlo a pak zase něco schovávat na příští týden.
Takže:
Tutoriály budou, bude jich plno, jen nebudou pravidelně ve středu :)

Můžeme začít:
Každý z nás používá Brads, nebo-li svorky. Já je používám hlavně na střed květinek, kde nádherně vyniknou. Mám pro Vás ale další tři způsoby, jak je můžete použít.

Všechny jsem vyzkoušela na jednom projektu - vánoční visačce.


1. ZPŮSOB

Tento  způsob je velmi jednoduchý na výrobu, ale pro mne je složitý na popsání.
Na podkladovém papíře si uděláme úplně normálně dírky na brads. A místo toho, abychom je tam jen zastrčili, tak mezi papír a brads přidáme stužku. Vážně velmi jednoduché. Pak už jen ohneme pacičky brads do krajů a máme upevněno.


2. ZPŮSOB

Druhý způsob je vlastně krásná dekorace. Obě nožičky brads ohneme na stranu. Ano obě. Pak už jen stačí upevnit ke kraji papíru. A olaláá, drží :)


3. ZPŮSOB

tento způsob mám na zadní straně kartičky, kam se může napsat věnování nebo jméno osoby, pro kterou je dárek určen. Stačí abychom u brads ohnuly nožičky do stran a gelovou kapkou přilepili.


Tak co, využijete někdy moji inspiraci? Krásné tvoření, Katuan :)

2 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER