Inspirace na Valentýna

29. prosince 2012

Nejbližší možnost na výrobu přáníček? Rozhodně narozeniny, ty jsou po celý rok, ale teď bude i Valentýn. Vím, že není ještě ani silvestr, ale člověk musí myslet do předu.

Já osobně jej neslavím. I přítel ho naštěstí neslaví, takže jsi jen řekneme:
"Hele, on je dnes ten Valentýn..."
Ale věřím, že plno lidí jej slaví. Ať nákupem drobného dárku, květiny, jídla v restauraci nebo jen drobným přáníčkem.

Proto se vrhám do výroby Valentýnských přání. Po úklidu mého pracovního koutku. Nemohu tomu říkat pracovna, jen to jen stůl, tak jsem stůl povýšila na "Pracovní koutek". Takže po jeho úklidu jsem zjistila, že na takovéto přáníčka nejsem vůbec vybavena. Žádná růžová či červená barvička, jedna raznička na srdíčka a jedna velká výřezávací šablona srdíček, která byla u BS ve Starter kitu. Kdo tu šablonu někdy viděl tak ví, že nelze použít na vyřezávání srdíček do základu přání :o(
O razítkách se srdíčkama... hahaha.. tak ty nevedu vůbec :o) Vím, že bych si obrázky mohla vytisknout na tiskárně, ale to pro mne není scrap. Možná až bude nouze... Ale ta zatím nebyla :)

Zdroj: Pinterest

I tak je tu moje inspirace. Mám jí více, ale toto jsou přáníčka, která mne ihned upoutala a je na nich něco, co na ostatních není.

1. Obrázek - je dokonalý. Ihned mne upotaly ty srdíčka a ta krásná barevná kombinace. Možná bych tomu jen ubrala ty knoflíky a bylo by to dokonalé :)

2. obrázek - jednoduché. A to se mi na něm líbí. Myslím, že tento bych i mohla zvládnout. Stačí k tomu kousky papíru a raznička srdíčka. Když tak na to koukám, tak zjišťuji, že toto určitě udělám :)

3. obrázek - ten se mi moc líbí. Je dokonalý svou jednoduchostí a barevností. Líbí se mi použití srdíček jako mráčků a moc se mi líbí, že spolu ladí. Jedno srdíčko je jednobarevné a druhé k  němu je proužkované. Pokud si koupím druou raznici srdíčka, toto bude první projekt, který začnu vyrábět.

4. obrázek - líbí se mi a ani nevím proč. Myslím, že razítko srdíčka nepotřebuji a udělám si šablonu, kterou pak vyplním nějakým razítkem. Zda použiji mašličky, to nevím, ale pokud ano, budou menší. A srdíčka rozhodně budou výš, aby měl text větší místo.


Tak už vím, že budu muset koupit nějaké to textové razítko, razítko srdíčka (nejlépe nějaký arch s různými velikostmi), aspoň pár barviček a rozhodně nějakou vyřezávací šablonu ve tvaru srdíčka.

mno, málo toho není ale je tu i druhá možnost. využiji to, co mám doma :o) Ono to nějak půjde. Už mám pár přáníček hotových :)

Krásné dny. Katuan

1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER