Vánoční výzva pro Vás

6. prosince 2012

Tak si dnes tak tvořím dalších pár Vánočních přáníček a zjišťuji, že mám doma velmi málo razítek na tento čas. Jen sněhuláka a stromeček. V tom mi stále projíždí hlavou věty, které teď čtu poměrně často.

"Tuto pomůcku má určitě každá scrapařka"

Bohužel. I já mám na Vánoce jen dvě razítka. Proto jsem se rozhodla vyhlásit pto Vás soutěž.

Než nějaké pravidla by určitě zajímalo, co Vám nadělím. Může se zúčastnit každý, kdo má doma alespoň nůžky a pastelky :)

Pokud se zůčastní i někdo, komu se tato výhra hodit nebude, že ji prostě nevyužije, dostane poukaz na nákup do mého obchůdku. Takže máme možné dvě výhry :)



Snažila jsem se ze svých krabic najít něco, co by bylo vánoční a dalo se využít jak na přáníčka, tak na stránky a třeba i různé projekty

  • Arch předvysekaných vloček - A4, bílá barva, 36 výseků
  • Brads ve tvaru stromečku - 24 kusů cca 2cm
  • Sada 12kusů papírů 15×15cm
  • + malé překvapení a plno drobností navíc

Zatím nevím, jak soutěž budu vyhlašovat, protože vůbec nemám předtuchu, kolik projektů mi dojde. A teď trošku k pravidlům.

Stačí, když mi pošlete na můj e-mail evik.bartosova()gmail.com Vaše projekty na vánoční téma do 15. 1. 2013.Do předmětu napiště: "Vánoční výzva". Můžou to být stránky, přáníčka. Nebo jen visačka na dárek. Cokoliv. Pro ty, co doma nemají žádné scrap udělátka a vybavení sem dávám na stáhnutí 3 vánoční obrázky. Stačí vytisknout, vybarvit a nalepit. Je to tak jednoduché :)



Doufám, že se Vás bude aspoň pár účastnit, nerada bych si tu výhru musela nechat. budu se těšit :)

Katuan :)


DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER