Leden

11. ledna 2013


Už dlouho přemýšlím na tím, zkusit si měsíčně něco vytvořit. Rozhodně se do toho nebudu nutit, mám na to přece měsíc a paletku jsem si vybrala takovou, která mě sedí. Prostě chci zkusit dotáhnout něco do konce. 12 projektů za rok? To je malá hrstka všeho, to bych mohla dotáhnout do konce.

Takže tu mám první paletku. Protože bude Valentýn, volila jsem hlavně červenou a k tomu nějaké další pěkné barvičky. Hlavně ne pět různých odstínů červené a růžové :)

Tak kdo jde do toho se mnou? Nemusí to být nic z papíru, třeba jen něco uháčkovaného, namalovaného, vymodelovaného, nebo i fotka v těchto barevných tónech. meze se nekladou.

Budu ráda, za Vaše projekty, tak ať v tom nejsem sama :o)


1 komentář:

  1. Jéé Evi, to jsem měli stejný nápad. To je náhoda. Máš vybranou moc hezkou paletu. Minimálně na začátku roku toho mám hodně...tak se pokusím třeba inspirovat se i u tebe...:-) ale neslibuju.

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER