Ohlédnutí do minulosti

20. ledna 2013

Je to tak měsíc, kdy mě moje dopisovací kamarádka Pavlínka požádala, abych našla své obrázky co jsem malovala na střední. Hledala jsem je víkend co víkend a dnes je konečně našla. Samozřejmě, že byly na viditelném místě :)

Kromě mnou malovaných obrázků jsem našla i pár grafických plakátů. Málo kdo ví, že mám vystudovanou polygrafickou školu jako grafička. Moc se tím nechlubím, protože tato práce mě moc nebere a ani ji moc neumím. Ruku na srdce, kdo v 15 ti věděl, co chce do života dělat.

Začneme něčím méně náročným. Všechny obrázky (až na jeden) nejsou můj nápad. Prve jsem si všechno vytiskla a podle toho malovala. Nikdy jsem nic neobkreslila, to bych pak z toho neměla takovou radost.

Takže se kochejte a bavte :)


Pejsek Woof je jediný, kterýho jsem neobmalovala. Vymyslela jsem si ho a provázel mě snad půl roku mým studiem. Na učení a vědomosti bohužel, neměl vliv.


Tehdy jsem byla zamilovaná. Měla jsem prvního přítele. Toto je jedna z optimističtějších fotek. Když se na ně s odstupem času dívám, měla jsem nějaké velmi depresivní období. Naštěstí jsem nikdy nelitovala rozchodu.


Jo citáty. To tehdy bylo moje. Nejlépe o lásce a trápení. A ještě lépe obojí dohromady.


Žádný obrázek není dokonalý a na každém se najde nějaká chyba. Dlouhá a nepřirozená ruka, nepřirozeně namalované prsty, nebo jako zde - oči. Nikdy jsem neuměla namalovat dvě stejné, možná proto je většina mých postav malovaná zboku.


"Láska je těžká", jo tehdy jsem to tak měla. Žádná radost, jen pláč a protože jsem neměla kamarádky, se kterými bych si mohla popovídat, malovala jsem obrázky a v nich se odrážel můj smutek.


Myslím, že tato nepotřebuje komentář.


A tato, ani nevím proč, se mi moc líbí :) Ale už nevím, co tam je napsáno.


Nahoře originál, dole kopie. Když si fotku zvětšíte a budete se pořádně koukat, objevíte plno odchylek. Pro mne to tehdy bylo dokonalé. Popravdě, i dnes mi to přijde krásné, protože vím, že bych to už nikdy nenamalovala. Dokonce jsem si dnes obrázky kontrolovala v průhledu - nesedí :)


Takto jsem malovala, když jsem neměla inspiraci. Palma a slunce... Toto bych dnes možná ještě namalovala :)


A něco už je pár let jen načrtnuto. Bohužel už to asi nikdy nedomaluji.


Jak už jsem psala výše, při hledání obrázků jsem našla i pár mých plakátů a děl z výtvarné výchovy.


Následující plakát možná někoho pobouří. Prosím, zdržte se komentářů na tento plakát, vždyť to do života patří a i takové plakáty se dělají. (A3)


Plakát na den proti rakovině. (A3)


A3 plakát na podporu darování krve.


Pamatujete si na základku, kde jste si museli donést obrázek a pak ho domalovat? Kdo by tušil, že toto se dělá i na střední....


Pak tu mám něco non-identification :) naše učitelka na výtvarku si vždy vymyslela něco "zábavného" a hlavně originálního...


Tak doufám, že jsem se pobavili a moje sbírka pesimistických obrázků vás neodradila :)
Mějte se krásně a děkuji za každý komentář.

Katuan :o)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER