Přání s motýlkem - návod

5. února 2013

Není to tak dávno, co jsem si říkala, že na základ přání nebudu malovat, jen lepit, protože bych základ mohla umazat a už by bylo po přání.
Není to ale zase tak dávno, kdy se mi zalíbila technika maskování a hraní s Distress Inkousty a já začla malovat přímo na přání. Kdo pamatuje můj první návod? :)

Dnes mám pro Vás něco podobného.


Jako vždy mi hodně poslouží papírová páska, která jsem z přání bez problému strhnout. Díky ní, jsem si zakryla zadní stranu přání, abych ji náhodou neumazala. 
Z kancelářského papíru jsem si ručně vytrhala čtverec, trochu menší než přání a hlavně nepravidelný.


Přiložím šablonu (15×15cm) a když se na to tak dívám, abyste ji nemuseli držet, můžete ji nahoře přilepit také :)


A vezmu si barvičku a tupuji a tupuji :). Já použila černou Versafine, protože to je moje jediná černá. Pak jen dosušit horkovzdušnou pistolí.


A máme pozadí :) Celkem povedené :)


Motýlka jsem vybarvila akvarelovými pastelkami a obtáhla černým fixem. Na obrázku vidíte rozdíl.


Tykadla jsem ustřihla a udělala je z drátků a korálek :)


Krásné tvoření :)




DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER