CASE Study Challenge #208

15. září 2014

Dnešní CS jsem dělala na poslední chvíli. Stále jsem měla plno času a až nebyl, neměla jsem nápad. Prvotní nápad jsem měla s vánočním stromečkem, ale to jsem hned zavrhla. Poslední týdny byly v tvorbě jen vánoční, takže to chtělo něco veselého. I visačky na dárky jsem zavrhla, takže teď jedno "sluníčkové".




Základ pro mne byla visačka. Takže teď jen vymyslet jak ji zakomponovat do přání.


Základem je bílá čtvrtka velikosti A6.  Na ní je nalepen papír z úžasné kolekce Let's Polka od Lawn Fawn. Já ty papíry zbožňuji! Na něm je znovu bílá čtvrka o 0,5 cm menší na každé straně. Dozdobeno KETA razítkem (590).


Celá visačka je dělané pomocí horkého embossu a Distress inkoustů. Použila jsem pozaďové razítko od HA - Envelope Pattern, které jsem naembossovala bíle pomocí Stampendous bílého prášku. Poté kolorovala inkousty Distress - Mustard Seed a Spiced Marmelade. Motýlci jsou bíle embossováni na vellum papíře. Jsou z kolekce Sizzix, kde je součástí i vyřezávací šablona. Jsou dozdobeni kamínky od Anita's.



Aby přáníčko nebylo nudné, pomocí čeného fixu jsem udělala na bílé čtvrtce tečky. Rozdělilo a zvýraznilo to bílou plochu.


A jelikož již skoro rok (no, více než rok), plánuji udělat větší projekt, toto je jeho začátek. Co to bude, neprozradím :)

Krásné pondělí, Katuan

2 komentáře:

  1. Wow amazing those butterflies are gorgeous. Thanks for joining us over at case study challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. So soft, pretty and gorgeous stamping! Thanks for joining us this week for the CASE Study Challenge!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER