CAS(E) this Sketch #93

25. září 2014

Tento minimalistický sketch mě něčím zaujal. Nevím čím, ale moc se mi líbil. Možná to bude tím uspořádáním. Je tam toho sice málo, žádné mé oblíbené razítko, ale přitom sketch vypadá tak nějak uspořádaně a čistě.
Pár dní jsem přemýšlela co dát jako dominantní prvek. Razítko určitě ne, nějaký výsek. Dnes ráno mi padla do ruky krásná vánoční hvězda od Káti. Jen poskládat, nalepit a hotovo. Taky mi moc času nezbývalo, vzpomněla jsem si pár hodin před uzavřením sketche.




A zde je sketch od CTS. Musím říct, že jsem ho i dodržela, jen strany změnila, což je u mne úspěch :)


Základem je bílá čtvrtka A6. Na ní nalepený červený papír ze sady Capsule Collection a na něm designový papír ze sady Condolence od Joy crafts. Ano, i kondolenční papíry mají mnohé využití. Jeden jsem použila minulý rok také na vánoční přáníčko.


Jaký druh razítka od KETY to je, nevím. Mám jej ze swapu. Vánoční hvězda je vyřezaná na BS a jak jsem již psala, je od Káti... také ze swapu :). Vše dozdobeno červenými enamelkami od MME, flitry a jako vždy kamínky od Artemia.


Krásný den, Katuan


3 komentáře:

  1. Oh, this is beautiful! Wonderful take on the sketch!

    OdpovědětVymazat
  2. Wauuu..Evi, to je nádhera.. :)) super.. K

    OdpovědětVymazat
  3. Wonderful take on the sketch--love that gorgeous poinsettia!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER