Fusion Challenge - Září

21. září 2014

Tento měsíc (měsíc? Popravdě nevím, jak často tu bývají challenge, narazila jsem na tuto stránku náhodou, ale moc se mi líbila). Takže, tento měsíc má Fusion Challenge na výběr ze dvou variant. Buď se necháte inspirovat obrázkem nebo sketchem. A jelikož mám sketche moc ráda, bylo to jasné. Navíc dnes je takový nenáročný :) Sketch jsem si ale musela otočit o 90°.





Razítko jsem měla vybarvené snad tři dny, ale až po třech dnech jsem přání vytvořila. Základ je bílá čtvrtka velikosti A6. Na ní je modrá čtvrtka z kolekce Capsule a designový papír ze sady od Heidi Swapp. Oba tyto papíry jsou ručně sešity nití a nalepeny na základ.



Razítko kočičky, jak jinak, než na akvarelovém papíře a vybarveno Distress Markery. Kočička je ze sady Kitty Kapers 1. Tuto sadu zbožňuji :). narozeninové razítko je od KETY (466).



A protože se mi přání v rohu zdálo hodně prázdné, musela jsem tam něco přidat. Zkoušela jsem knoflíčky, enamelky, mašličku... nic. Nakonec padl výběr na KETA razítko vlaječek z letní HuráSady. Vše podlepeno modrým papírem a na krajích jsem dodělala mašličky z přírodního provázku - Garn and Mehr.


Díky za podívání, Katuan

1 komentář:

  1. Oh what a fun and cute image that is! Great coloring on your little kitty. Thanks so much for joining the Fusion Challenge!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER