Fusion Challenge (2)

19. října 2014

Dnešnímu sketchi na FusionChallenge se nedalo odolat. Potřebovala jsem jen najít ty správné razítka, co by se na přání hodily a doplnit je o pěkný papír. Proužky nikdy nezklamou :)


Použila jsem razítka od firmy PS - Chubby Chum Pals. Medvídci jsou natisklí černým StazOnem a vybarveni akvarelovými pastelkami. Nosánek jsem zvýraznila bílou gelovkou.


Pod medvídky je uvázán přírodní provázek od firmy Garn and Mehr, knoflíček od Artemia a jak jinak, než KETA razítko.


Jako podkladový papí jsem si vybrala krásnou čtvrtku od Teresy Colins ze sady - He said. Na rožkách jsem přáníčko doplnila o kamínky od HA - Latte Gems


Zde se můžete podívat na aktuální sketch. 


Krásnou neděli, Katuan



2 komentáře:

  1. this is adorable!
    Thanks for joining us at FUSION!

    OdpovědětVymazat
  2. Super cute card Eva! So glad you joined in the fun @ FUSION - hope to see you again soon :)

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER