Trochu netradičně

3. března 2015

Dnes mám pro vás ukázku jednoho, pro mou tvorbu, netradičního přání. Ráda pracuji s klasicky koupenými papíry a nijak je nebarvím a neupravuji. Zde jsem ale udělala vyjímku a jsem přímo nadšená z toho, že jsem se dokázala odpoutat od mé klasiky :)

Pozadí tvoří devět malých čtverečků pod kterými je hnědý papír. To vše nalepeno na craft základu. No a pak to začlo. Nic se mi na lístečky nehodilo, vše bylo nudné a jednotvárné. Tak jsem se rozhodla, že si něco vyrobím. No, to byla tvorba - vzala jsem craft papír a opatlala ho gessem. Vážně velká práce :). Pak jsem z toho všeho vyřezala lístečky, poskládala je do kruhu a výsledek vidíte sami.



Stejně tak vyrobené je i srdíčko. Obarvené alkoholovým inkoustem a opatlané gessem. Fakt makačka :)


Krásný den, Katuan


1 komentář:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER