Easter Card

7. března 2015

Není to tak dávno, kdy jsem najednou večer měla tolik času, že jsem nevěděla co dělat. Ano, po dlouhých měsících jsem se nudila. Už to slovo snad ani neznám.
Nechtělo se mi nic, ale v hlavě mi hlodala myšlenka, že bych mohla jít tvořit velikonoční přání, abych měla co letos posílat. No, tak po tom, co jsem si na půl hodinky dáchla, jsem šla tvořit.

Posílám jednu "testovací" ukázku. Podle mne je z nich nejlepší, protože jsem si pak řekla, že embossovaný motiv je moc "hrubý", že by to chtělo něco jemnějšího. No a to jemnější pak stálo za houby :)


Razítko zajíce od Dovecraftu mi zrovna došlo poštou a válelo se tu všude možně po zemi, takže nejen, že jsem ho měla po ruce,ale výborně se hodilo i do té "díry" uprostřed. Pozadí je vyjmečně  barveno křídovými "colorboxy" od Artemia. Barvičky super, ale zelené jsem měla vše v dosahu, takže oranžové provedení je už Distress.


Klasika. Nebrala jsem rozměry přání, ale rozměry emboss kapsy, takže moje přání jsou jinak velká. Takže základy udělat ručně a třeba někdy i nějakou obálku. Ikdyž... budu je potřebovat?


Ještě tu mám jedny velikonoční - s myškou. Tak snad zase dojde večer, kdy bude čas a nálada. A když ne, do příštích velikonoc je určitě dodělám :)

Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER