FUSION: French Twist

18. května 2015

Narozdíl od minulých Fussion challenge, tak ta dnešní mne nadchla. Úžasná barevnost a krásný sketch. A obojí dohromady pro mne znamená vytvořené přání během chvilky. No, chvilky. Během jednoho večera. Vždy to vypadá tak, že tři dny plánuji a pak to dopadne stejně jinak, ale u této challenge jsem hned věděla co kde bude. 
Určitě nakoukněte ke Kačce na blog, jak se s výzvou popraly i ostatní holky. Je to pěkné, dát přáníčka dohromady. Nechte se inspirovat.

Nebudu to protahovat a rovnou napíšu něco k přáníčku. Šedý chevron papír je z edice Dots and Stripes od EP, žlutý papír je zase z edice Madison od Penny Black. Ve středu je uvázána žlutá mašlička. Pak jsem vytáhla šablonu od Sizzixu. Je to to okrasné kolečko z meruňkového papíru. Bílé jsem vyřízla krásnými prošívanými šablonami od Memory Box. Na to jsem černým distress polštářkem narazítkovala kvítí od Tima - Flower Garden. Vybarvila Copicky a doplnila Artemio kamínky. Pak už jen toto kolečko nalepit 3D čtverečyk, dotisknou text a hotovo.


Musím se přiznat, že po vytvoření tohoto přáníčka jsem se vrhla hned na další. Ne s kvítím, ale s bláznivými ptáky od Tima. Jsou dokonalí, ale nějak není čas na dokončení. Ale jednou to bude.


A zde sketch a barevná inspirace.


Krásný den, Katuan

2 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER