Golden wedding card

27. května 2015

Tato zakázka byla výzva. Dělala jsem vlastně něco, co ještě nikdy. Ano, svatební přáníčka dělám skoro každý den, ale nikdy ne na zlatou svatbu. Bylo hned jasné, že tam bude padesátka a zlatá barva. No, ale v té proklaté zlaté byl háček. Co s ní. Vážně tam musí být. Asi jo, když to je zlatá svatba. Vážně tam nemůže být modrá. Modrá? Cože? Modrá na zlatou svatbu. Blázníš. 
Tak asi nějak takto se to ve mě bouřilo. Zlatá se mi líbí jen v kombinaci s černou a to už tam rovnou mohu dát věnec a text "Vzpomínáme". Takže to taky padlo. Doma jsem vyhrabala jen zlaté, do očí bijící papíry a nic decentního. A když doma není žádný papír přichází na řadu tiskárna a éra digitálních papírů. Takže ano, to s tím kvítím je digitální papír. Celkem pěkný, že. A musím podotknout, že tato kombinace není zas taková hrůza. Asi se mi i začíná líbit. 

Jako vždy jsem udělala dvě a pěvně doufala, že se mi obě dvě nevrátí zpátky. První je jednoduché a na rozdíl od druhého mi přijde více modernější. Velkou zlatou mašlí je přání rozděleno na třetiny. Do jedné jsem dala digi papír a do zbylých dvou embossovaný papír technikou víceúrovňového embossování. (Více v časopise KouzloScrapu - vyjde 1. 6.). Pak jsem ze zlatého papíru za pomocí šablony od Sizzix vyřezala ozdobný kruh, na něj nalepila vyřezané prošívané kolečko od MB a padesátku řezanou na Silhouette plotru. 



Druhé přání je tvořeno na výšku. Základ je stejný digitální papír a ve středu bílý papír se zlatými prošívanými okraji - je to šablona od MB (Stitched country Borders). Do spodní části jsem uvázala mašli a nahoru dala padesátku s kvítím


A teď nějaké detaily. Ta zlatá se hodně špatně fotí. Však to určitě znáte.


na této fotce jse krásně vidět prošívaná bordura. Je to fakt krásná šablona, protože si takovýto pruh můžete udělat tak široký, jak jen budete chtít. Šablona je v tomto ohledu hodně variailní a to se mi na ní moc líbí.


A uvnitř obou přání byl už napsaný text. Vyfotila jsem jen jednu ukázku, na co tu druhou. tam je stejný text jen je situován na šířku.


Tak třikrát sláva, že se mi obě nevrátili a slavme, protože Katuan objevila celkem příjemnou a pro ni novou kombinaci dvou barev z nichž jedna je bílá a druhá zlatá.

Krásný den, Katuan

4 komentáře:

  1. Opět Evi nádhera, krásně jsi se s tímto úkolem poprala...Pepis

    OdpovědětVymazat
  2. Páni, Eví... obě jsou nádherná.. ale vede u mě to první :) jinak přesně jak píše Marcelka, skvěle ses s tím poprala :) super!!

    OdpovědětVymazat
  3. Boží, už dlouho jsem hledala nějaký podobný nápad na zlatou svatbu. Papíry budeš také mít v nabídce? Myslím, že by to za to stálo!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER