CAS(E) this Sketch #128

21. června 2015

CTS má dnes krásný a jednoduchý Skech. Původně jsem myslela, že vemu nějaký hezký papír, nařežu ho na tři pruhy a bude to. To ale padlo, chtěla jsem si s přáním pohrát. Tak jsem vzala čtvrtku, narazítkovala jsem na ní obrázky a rozřezala. To mě taky přešlo. Chtěla jsem něco jiného. Pak jsem na stole objevila vyřezávací šablony a mezi nimi tři stromy od Memory Box - Birch Trio a bylo jasno - chrastislo s liškou.



Na pozadí jsem použila pár Distres inkoustů - Festive berries, Barn Door, Forest Moss, Crushed olive, Shabby Shutters, Wild honey, Ripe Persimmon, Mustard Seed. Na namalované pozadí jsem přilepila stromečky od MB, nasypala flitry a přilepila rámeček.


V rožku je přilepená lištička, která je vybarvena akvarelovými pastelkami.


Zde Sketch.




krásnou neděli, Katuan


7 komentářů:

  1. A really clever and amazingly beautiful use of the sketch Katuan!
    Thanks for joining us at CTS!

    OdpovědětVymazat
  2. Such a beautifully colored and sweet shaker card.

    OdpovědětVymazat
  3. To je teda pecka. Naprosto nejlepší ze všech přáníček!!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful! Thanks for joining us at CAS(E) This Sketch!

    OdpovědětVymazat
  5. Oh, this is fabulous! I love your take on the sketch!

    OdpovědětVymazat
  6. Love your interpretation of the sketch--such a cute shaker!

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherné! Obdivuji tvoji práci s Distress inkousty :)

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER