Vánoční koník

27. listopadu 2015

Dlouhou dobu jsem tu nebyla, já vím. Je toho teď hodně. Bohužel nemám moc volného času, takže tvořím pouze po nocích nebo ve volných chvilkách. Ale i tak mne radost z tvorby neopustila a stále, ikdyž pomaličku vyrábím něco, co bych mohla donést aspoň ukázat na ten náš vánoční jarmark.
A ikdyž mám tak žalostně málo času, rozhodla jsem se spustit e-shop s razítky a kartonovými výřezy. Kdo mne sleduje tak ví, ale na blogu jsem ho jetě nepředstavila. Koho můj e-shop moc nezajímá, tak se omlouvám a číst dál už nemusí.

Ale teď k přáníčku. Toto razítko byla láska na první pohled. Ihned jsem věděla jak ho využiju a zakomponuji do přání. Vlastně na přání je jen razítko a pár malých ozdob. A stačí to.


Ano, vím. Je to hodně neobvyklé razítko na Vánoce, ale já jsem si nemohla pomoct a prostě jsem ho hned viděla na vánočním přáníčku. No co, tak tam jednou nebude stromeček, ale koník.


A určitě jste mne už prokoukli. Razítko pod značkou Katuan's najdete už o víkendu na e-shopu.


A všichni určitě víte, že já prostě malovat neumím. Koupila jsem si tablet na malování a po pár pokusech jsem zjistila, že je to ještě horší, než jsem si myslela. No a z tohoto důvodu musí malovat ostatní. Tohoto krásného koníka pro Vás namalovala Anna-Marie Neduhová


Pěkný den, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER