Zvířátka z lesa :)

2. června 2017

Uběhlo to tak rychle, že tu je zase nový měsíc. S příchodem nového měsíce se vždy snažím i o nová KIT. Tento měsíc jsem si téma vybrala vážně na poslední chvíli. O to více se divím, že jsem ho stihla i zrealizovat. Ale nejen, že bych Vás chtěla informovat o novém KITu, ale hlavně bych se v tomto článku chtěla pochválit. Mě se ty přáníčka se zvířátky totiž moc líbí :)

Vyrobila jsem ukázky dvě. U medvěda jsem si vyhrála s inkousty a pozadím. To mne moc bavilo a vím, že si ještě takové přání vyrobím. Kdo by chtěl nakouknout, tak jsem použila:
  • Razítko medvěda - CM03
  • Výřezy s lesní tématikou - CHCM01
  • Výřezy mráčků - CHK10



U druhého přání jsem si zase pohrála s vrstvami. Udělat z toho chrastidlo mne napadlo až jsem měla vše přilepené, ale bylo by to s tím také pěkné. Zde jsem použila následující razítka:

  • Razítko lišeky - CM04
  • Razítko stromů - CM09



Razítka i výřezy se dají koupit v KITu. Kdo chce jen jedno zvířátko, jde koupit také samostatně :) Po vyprodání KITu ho již nebudu doplňovat (stejně jako ostatní KITy) a razítka půjdou koupit již jen samostatně.


Krásné tvoření, Katuan´s

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER