Pro miminka (a jejich rodiče :) )

21. září 2017

Dlouho jsem sem nic nevložila, že? :)
To ale neznamená, že nežiji. Spíše jen to, že nemám tolik řasu, kolik bych si přála. Ale to asi nikdo. Toto přání jsem vyrobila už před nějakým měsícem a vložit na blog jsem ho zvládla až dnes. Je to taková malá inspirace na miminkovské přáníčka, postup jsem také vyfotila, ale myslím, že ani nebyl potřeba, je to celkem jednoduché. A jednoduché a krásné věci to já ráda :)



Jak jistě asi hádáte, použila jsem razítko slona a kartonový výřez - výřez na zeleném přání a výřez na růžovém přání. V té době jsem k výřezu ještě neměla žádné malé texty, ale v dnešní době už mám malou sadu těch nejpoužívanějších textů, které se svou velikostí hodí k výřezům. Jen ten čas je někam vložit, že :)


Jak jsem již psala, přáníčka nepotřebují postup, ale když ho tu mám, tak k němu vždy něco napíšu. První fotka: Obtiskla jsem slona archiválním inkoustem na akvarelový papír.


vybarvila akvarelovými pastelkami.


Na další papír jsem nastříkala kaňky barvy dle nálady.


Papír jsem ořízla na požadovanou velikost (o 5mm menší na výšku a 1,5cm menší na šířku). Na kraj jsem vlepila proužek barevného papíru, abych dorovnala poměr velikostí stran.


Ručně jsem domalovala rámečky.



 No a bylo hotovo. Nalepila jsem výřez, dopsala text a nalepila slona. Nic těžkého, ale výsledek se mi moc líbí :)







Tak se inspirujte! Vaše Katuan´s

1 komentář:

  1. Supr přáníčka a já jsem v očekávání... na ty malé texty k výřezům!!!:-)))

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER