Doodlingové přání

20. ledna 2018

věříte, že jsem na toto přání použila jen jednu sadu razítek a jeden výřez? Zbytek jsou jen barvičky, fixa a na doplnění pár kamínků :) Opravdu to byla rychlovka. Musela, jako obvykle jsem tvořila na poslední chvíli. A když jsem si v polovině myslela, že to můžu vyhodit a vyrobím něco jiného, jsem moc ráda, že jsem to neudělala a dotáhla to do konce. nakonec jsem nadšená jaká krásna z toho vznikla. 


  • Doodlingové květinky - CM10
  • Kartonový výřez - V24


Na přání jsem využila set doodlingových květinek. Květinky jsou krásně variabilní a dá se s nimi opravdu kouzlit.


Průhlednou fólii s tiskem razítka najdete u každého razítka v balení. Může Vám pomoci při rozhodování, jak motiv umístit nebo zda se Vám motiv na vybrané místo vleze. Já dnes fólii používala opravdu hodně.




Pak jsem jen na stejné místo přiložila razítko a věděla, že motiv bude tak, jak potřebuji. Následně obtiskla.



Ten samý motiv jsem si natiskla na maskovací papír a obstřihla jej.


Poté nalepila přesně na razítko. Díky tomu, mohu razítkovat květiny přes sebe a ve výsledku to bude vypadat, že jsou za sebou a nemusím nic přetiskávat.


Jak mám nalepeno, mohu obtisknout další květinu.


A takto až do konce, dokud nejsem spokojená. Takto to vypadá když mám většinu zakrytou maskovacím papírem.


A po sejmutí maskovacího papíru už to nepůsobí tak chaoticky :)


Květiny jsem vybarvila akvarelovými barvami. Ppočítala jsem s tím, že je budu takto vybarvovat, takže jsem tiskla na akvarelový papír archiválním inkoustem.


Detaily jsem zvýraznila akvarelovými pastelkami.


Některé kousky kresby díky maskovacímu papíru nejsou obtištěny.



Není to řádný problém. Stačí vše jen domalovat černým fixem.


Ještě jsem přidala pár detailů. Jako třeba tečkované stínovaní.


Ve středu květinek jsem si nechala místo na kartonový výřez. Použila jsem jeden, který se k doodlingu krásně hodí, je takový veselý. Obarvila jsem ho pomocí duhového inkoustu a než stihl inkoust zaschnout, posypala jsem výřez třpytivým embossovacím práškem a zatavila.


Celé přání jsem pak jen dozdobila malinkými perličkami. To bylo vše. Takže vlastně jen razítko, které Vám udělá atmosféru, výřez, který to vše doplní a jako detaily kamínky. 





Tak krásný víkend, Katuan´s :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER