Ukázky z vánočního miniKITu

3. prosince 2017

Dlouho jsem nic nenapsala, vím. Na úvod bych Vám chtěla popřít krásnou první adventní neděli a pokud článek čtete později, tak krásné svátky. Ještě těsně před Vánoci jsem si pro Vás připravila jeden malý vánoční KIT. Vyrobila jsem z něj celkem čtyři ukázky pro Vaši inspiraci, tak pokud nemáte ještě vánoční přáníčka, tak Vás to třeba nakopne :)


Kity jsou dva. Jeden pro pokročilé a jeden pro začátečníky. Rozdíl v nich je pouze takový, že začátečníci mají v balíčku potřebnou cling pěnu, akrylový blog a voděodolnou archivální černou barvu. Kit je dělaný pro ty, co by si scrapbook chtěli vyzkoušet, ale nechtějí kupovat plno materiálu do začátku.

Zde je ukázka KITu pro začátečníky.


A zde pro ostatní. Jelínek a gravírované známky se dají koupit i zvlášť. Ostatní je sehnatelné pouze v KITu a zvlášť koupit nepůjde.


A teď tedy k té slibované inspiraci. Vyrobila jsem čtyři jednoduchá přáníčka. Myslím, že ani není moc co k nim říkat. Jen že u všech jsem použila akvarelový papír a akvarelové pastelky. Zde u prvního je pozadí děláno pomocí Distress inkoustů. Výřezy vloček jsou také z KITu.



U druhého jsem zvolila techniku maskování u nohou jelínka. Zase pozadí tvořeno Distress Inkousty. Použila jsem kartonové výřezy vloček z KITu (samostatně neprodejné) a jeden můj vánoční nápis.



U třetího jsem si zase hrála s Distress inkousty, jak jinak. Výřezy jsou zase z KITu a samostatně je nekoupíte. Podlepila jsem je 3D čtverečky a přidala k nim provázek. Text je natisklý dalším z mých vánočních textů.



Poslední se mi hodně špatně fotilo. Narazítkovala jsem si plno malých dárečků, vybarvila je a nalepila. Razítka jsou to z KITu (samostatně zase neprodejné). Ještě před nalepením jsem základ přání pocákala bílým gessem. Text je embossován bílým práškem a je to jeden z mých vánočních textů.



Tak Vám přeji krásné vánoční dny plné pohody a užívejte si krásné svátky :)

Katuan´s

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER