Přání s motýlky

24. srpna 2012

Toto přání mi trvalo dva dny. V tom horku se mi nic nechce.

Přání je ručně obšito nití, kterou jsem obarvila. přidáno pár motýlku z BS a je to. Žádná věda to rozhodně nebyla, ale obšívala jsem to ručně necelé dva dny.


Motýlci jsou vždy dva na sobě a dozdobeny různými komponenty. Co mi právě přišlo pod ruku - průchodky, mašličky, kytičky a svorky.



Použitý materiál:
- recy přání
- Papíry sady MME - Happy Go lucky, Out of the blue
- mašličky, svorky, průchodky
- razítko s textem
- Distress Inky pro pozadí textu
- Šablona motýlka do BS

Při tvorbě mi pomáhal a radil náš nový domácí mazel. Pořád by do toho jen kecal, pak se mám divit, že to přání dělám tak dlouho. :)



Děkuji za přečtení a přeji Vám krásný slunečný víkend.

2 komentáře:

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER