Sketch 0.1

16. srpna 2012

Dlouho jsem přemýšlela, zda si taky zkusit vyrobit přání podle sketche v klubu na Fléru. Rozhodla jsem se, že nemám co ztratit a při nejhorším se mi přání nepovede a já ho nikam nepošlu.

Sketch mi sice moc nesedl, ze začátku se mi nelíbil, ale přes noc se mi to uleželo v hlavě a já dostala nápad.



Celé přáníčko je vyrobeno papíry od Papermania. Snažila jsem se ho sladit do letních barev aby bylo veselé. To myslím, že jsem splnila. 

Použitý materiál:
- Základ bílého přání
- sada papírů Papermania Capsule
- Rohová raznice Xcut
- Distres Ink Scattered straw, kterým je obarvený spodní čtvrtka
- dvě raznice kytiček
- samolepící perličky

Myslím, že ani návod psát nemusím :). Barevné papíry jsou nařezané na cca 7mm proužky a slepeny k sobě. Žádná věda v tom není, na to, jak se mi sketch nelíbil, to zase nebyla taková hrůza na výrobu.


1 komentář:

  1. If you want your ex-girlfriend or ex-boyfriend to come crawling back to you on their knees (no matter why you broke up) you gotta watch this video
    right away...

    (VIDEO) Get your ex back with TEXT messages?

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER