Wednesday tutorial and trick 4

19. září 2012

Ano, zase jsem slíbila něco jiného a něco jiného Vám teď ukáži. vím, je to se mnou asi těžké, celý týden se těšit na slíbený leknín a já sem dám nějakou obálku. Ale i ta se Vám může hodit.

Omluvou snad bude to, že jsem na malým noťásku do školy a mám jen omezený výběr fotek. Ostatní mám na harddisku, který nemohu použít... u nás je to s počítači složité :). Prodali jsme můj starý a teď týden budu čekat na nový, takže takto.

Ale zde návod na slíbenou obálku. Už jsem tu dvě prezentovala. jedna byla s Ditou a druhá s kolem. Obě ale mají stejný základ.


Základ tvoří tvrdá bílá čtvrtka. já mám takový atypický rozměr, ale vystačíte si s obyčejnou čtvrtkou 30 na 30cm.
Vyměříme si tedy tento základ:


Vyřežeme a přehneme

Celou obálku polepíme oboustrannou páskou. Žádný herkules, to by se nám papír zvlnil. A lepíme ji celou, protože když budeme chtít herkulesem pak dolepit detaily a pod tím nebude oboustranná páska, tak se nám papír zase zvlní. Jediné, co nemusíte polepit jsou okraje, které pak budeme přilepovat k obálce.


A začneme lepit vzorovaný papír. Obálku ohneme a nejprve přilepíme prostřední obdélník. Obálku necháme takto stát a papír po stranách ohneme k obálce. Kdybychom tu obálku polepili naležato, špatně by se nám ohýbala.

Ostřihneme na všech stranách a budeme obálku lepit dohromady. Na centimetrové záhyby nalepíme oboustrannou pásku. Pozor ale, na jakou stranu ji lepíte.


Slepíme a pokud jste jako já zapomněli vyříznout vnitřek, jde to i teď. Já jsem si pomohla obyčejnou obálkou, kde jsem ji obkreslila.


Pak jen ošpiníme okraje a dodekorujeme. Jakou si ji uděláte, takovou ji budete mít :)


Tak co, vyzkoušíte někdy obálku?

Raději sem nebudu dávat, co bude příští týden, ještě to nedodržím :). Krásnou středu všem :)


DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER