Wednesday tutorial and trick 6

3. října 2012

Dlouho jsem přemýšlela co dám dnes za návod. Vyjimečně jsem jich měla více a rozhodování padlo na perličky. Tyto perličky si můžete vyrobit v různých velikostech, tvarech, barvách... A nemusíte kupovat v obchodě :)
Musím přiznat, že jsem v tomto tutoriálu improvizovala. Nemám tavnou pistoli ani pudry... Ale výsledek není špatný ne? Jen jsou trošku splasklé a ještě nezaschnuté.


Budeme potřebovat:
  • Tavnou pistoli (lepidlo Glossy Accens)
  • pudr (či jiné barvičky, které zaschnou na lesklým povrchu)
  • fólii na papíry
Postup je velmi jednoduchý. Tavnou pistolí si uděláme na fólii malinké kapičky. Kdo, jako já, nemá tuto pistoli, postačí mu lepidlo Glossy Accens nebo nějaké 3D laky. Nejlepší je ale tavná pistole.


Necháme zaschnout. pozor na opatrnou manipulaci, pár kapiček mi upadalo...
 

Teď přijdou na řadu pudry a různé podobné věcičky. Já doma nic takového nemám, ale našla jsem Rub-ons paletku, kterou moc nedoporučuji, barvy na tomto povrchu se nemají jak uchytit a jsou mazlavé. Raději už použijte nějakou akrylovou barvičku. Vzala jsem si tedy červenou barvu, aby jste krásně viděli postup a začla perličku po perličce natírat barvou.


a všechny...

Přeji příjemné tvoření! Katuan

2 komentáře:

  1. Teda Ty Jsi šikula. Tak to by mne nenapadlo. Zrovna ke mně cestují perličky z obchodu .o)

    OdpovědětVymazat
  2. Evi, kde ty nápady bereš? Také si kupuji v obchodě, ale já nemám ani pistoli, ani to lepidlo, které jsi zmínila..a hlavně, nemám tak šikovné ruce:¨)

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER