ATC na přání

30. listopadu 2012

Dnes to budou trošku jiné ATC kartičky. Téma bylo "Dovolená na přání". Byli jsme dvě skupinky po 4 a každá z nás si řekla, jakou zemi nebo místo by na kartičce chtěla mít.
Pro mne to bylo vemi obtížné, tvořit podle kritérií, navíc v zeměpise nejsem znalá, takže když mi google našel obrázek "Československé švýcarsko" musela jsem mu věřit, že třeba nejde o Adršpašsko teplické skály :)





Nakonec mi domů jen tak z ničeho nic došel katalog od cestovky, kde jsem 2 ze 3 obrázků našla. Byl to křídový papír a krásné barvičky, mno nepoužijte to :)



Všechnytři kartičky jsou na stejný způsob, jen barevně odlišený. Na pozadí jsem použila spreje Dylusions, jejich použití můžete také najít zde a zde.


Pak už jen nalepit fotku, dodat popisek, perličky a knoflík a je hotovo :)





DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER