Katuan má nový design

2. prosince 2012

Dlouho jsem nad tím přemýšlela a je to tu. Sice to není dokonalé, na hlavičce budu muset zapracovat, ale nemohu říci, že se mi to líbí. Pouze je to o mnoho lepší než to hnědé, co bylo předtím.

Chytám vlastní stránky, designově podobné ale o mnoho více vymakanější. Ale o tom jindy. Až budou :)

A proč vlastně Katua(n)? Moje stránka bude jen Katua. Ne Katuan. Proto se snažím tuto přednost odlišit už teď a tak nějak podvědomně Vás naučit pouze na Katuu.

Do tohoto designového stylu jsem ladila i můj obchůdek na Fléru, a myslím, že ten se moc povedl.

Tak co, když pominete hlavičku, kterou musím domyslet, jak se Vám líbí nový design? Dá se toto bílé písmo přečíst? Já ho totiž přečtu, ale potřebuji názor ostatních.


DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER