Má den 24 hodin?

4. prosince 2012

Už dlouho se potýkám s jedním problémem. ČAS. Přestávám věřit, že má den 24 hodin, myslím, že jich má méně.


Třeba:
Dnes jsem vstala kolem 10. hodiny, Tom mě hodil do Brna, kde jsem si vyzvedla scrap balíček, který dostanu až na Vánoce.

  • 35 minut jízda
  • 10 minut nákup a placení


Pak jsme zamířili do školy. Tam jsem byla na výuce němčiny. Dnes to probíhalo relativně v pohodě. Po němčině jsme jeli vyzvednout krabice na balíky.

  • 1 hodina němčiny
  • 30 minut konzultace
  • 45 minut bloudění po Brně
  • 2 minuty nákupu


A když už jsme byli v Brně a bylo to pondělí, jeli jsme do Olympie do kina - pondělky jsou přece jen o pár kaček levnější. Podotýkám, že už byli 4 hodiny odpoledne. Kam ten čas zmizel?! Šli jsme na film "Atlas mraků". Trval 3 hodiny s titulkama, ale byl dokonalý, vřele doporučuji.


  • 30 minut jídla
  • 180 minut film


Pak zákonitě domů. Mezitím už zničeho nic byla venku tma.


  • 35 minut jízdy domů


Domů jsme doleji ve 21.30. Sakra, kde je všechen ten zbylý čas??  Doma jsme zatopili, já si vystříhala květinky na poznávačku a šla se věnovat další zakázce. Dvoum přáním na oznámení těhotenství. A tak koukám a ono najednou: 0:35...  Den má vážně hodně málo času, nevím, kam se ztrácí, ale rozhodně se mi vyhýbá a utíká odemne.
Mno a vidíte, než tento článek dopíšu je 0:50, to jsem ho vážně psala 25 minut? Jinak pro toho, kdo to dočetl až sem a četl si článek o mojí zakázce, tak mám pro něj novinku. V sobotu jsem dodělala všech 40 bločků. Moc díky bratrovi, který mi je pomáhal balit, to mi vážně pomohlo :)



Taky máte pocit, že ten čas běží tak rychle, že najednou zjistíte, že je o pár hodin více, než jste předpokládali? třeba když jsem ve škole, minuta má 500 sekund a hodina má snad 500 minut...

Krásné ráno. Katuan :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER