Tak trochu jiná tvorba

20. prosince 2012

Dnes jsem konečně absolbovala poslední zkoušku před Vánoci a mohla se vrhnout na dva kalendáře. Mám na ně už jen pátek a kousíček soboty, takže jsem musela máknout.
U jednoho jsem u Srpna, u druhého teprve kěten, ale myslím, že zítra to za celý den dotáhnu. Pokud tedy nebudu vstávat pozdě :)

Večer už se mi moc nechtělo tvořit s papíry, ale měla jsem náladu spíchnout nějakou rychlovku s lepící pistolí. Ou, jaké to je objev :). Tak jsem si udělala pár květinek z Filcu.


Ze záčátku to byl sice boj, protože tyto květinky držím v paměti už déle a zapomněla jsem, jak se vyrábí, takže můj první pokus dopadl celkem vtipně :)))



Tak jsem na to šla jinak. Zkusila jsem další způsob, co mne napadl. vím, mohla jsem hledat na internetu, ale nechtělo se mi :)
Takže, zde je druhý a třetí způsob. Zkusila jsem do středu dát i Brads, ale není to ono. Možná proto, že je to černý filc.


Další pokusy už vypadají k světu. Musím říci, že je to práce na houby. Je to tak titěrné, že mám plno puchýřků od lepidla, do kterého jsem ťápla, když jsem kytičku motala. Ale výsledek se mi líbí :)


Pozadí je z mého kalendáře, který vám ukážu až ho vyrobím (Naštěstí tento blog nečte nikdo z rodiny, takže mám jistotu, že když Vám kalendář ukážu dříve, nepřijdou o překvapení)

Krásná předvánoční svátky. A NO STRES :o)



DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER