Moje nová šablona

15. srpna 2013

Moje angličtina trochu pokulhává, tak se z části vracím sem na český blogspot. Anglický blog jsem ještě ale nezavrhla, jen teď není tolik času něco smolit anglicky. Ale je velká chuť něco napsat :)

Tak jsem zase tu a chtěla bych se pochlubit.

Nedávno jsem si zadala poptávku a sháněla někoho, kdo by mi vyřezal nějaké scrapbookové masky. Ozvala se mi milá paní, která se ihned chytla díla a na zkoušku (ano, zkoušku!!) mi vyřezala jednu šablonu. Dnes mi dorazila. je velikostně 15×15cm (+- milimetry) a je dokonalá. Nevím, z jakého materiálu je, neptám se, hlavně, když někdo vyhoví. Ale není tak pevná, což mi vůbec nevadí.
Tato je zkoušková, zadarmo, až do dnes jsem nevěděla, jaký mi dojde motiv,ale líbí se mi tolik, že  si jich objednám více, protože cena... wow... uf.. :) Je prostě dokonalá. Je o mnoho levnější než originální šablony a tak jsem si říkala, že kdyby se někomu také líbila, mohu jich od paní objednat více :)

Zde jen malý obrázek pro představu. Šablonu jsem ještě nepoužila, ale chystám se na ni, pak se pochlubím :)


Snad z té fotky něco máte :)

Pa. Katuan :)

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER