200 či 300? To už je jedno :)

10. září 2013

Září je fajn měsíc. Přestává být horko, sem tam přeháňka a teploty jsou snesitelné. Bohužel, každá strana má dvě mince a mě za týden začíná semestr. No, nějak se to odchodí (či neodchodí), no, nějak to přežijeme, snad i ve zdraví :)

Před 14ti dny se na mě obrátila jedna milá paní z Optimal Designu. Zda prý dokážu vyřezat 200ks pozvánek. Chtěla na nich datum 26. 9. 2013. Souhlasila jsem. Vypočítala jsem jak asi dlouho to budu řezat a pak cenu za hodinu. Paní pak jen napsala SMS, že se to komplikuje a tím to haslo. Já to brala jako uzavřené, že nemá zájem. Po týdnu se ozvala, že prý všichni měli dovolenou a zvedla počet kusů na 300. No, proč ne :). Odeslala mi černou zkušební čtvrtku abych zjistila, jak dobře jí proříznu. Pak stačilo dát jen povel tiskaři, který měl pod palcem sítotisk. V pátek jsem se mohla radovat z pozvánek, které ještě voněly tiskárnou. Padl na to celý víkend. Celkem 25,5 hodiny. Za tu dobu jsem se zase naučila zacházet se strojem, to jsem v pátek večer volala na ForArt aby mi v sobotu dopoledne poslali náhradní podložku a řezací nůž, protože jsem té co mám nedávala moc šancí. A hle, ona vydržela, ale nelepí a je prořezaná :)

Zde pár fotek, abych pak měla na co vzpomínat :)

Tahle vypadá 308 nebo 330 pozvánek na papíře gramáži 240. Nikdo pozvánky nepočítal. Já se dostala k 80 a pak mi přišlo rychlejší zavolat tiskaři, zda mám nějaké kusy na zkoušku. Ten mi řekl, že jich je 308 nebo 330, podle toho, jak to zaměstnanec řezal :).


No, jezdilo to nahoru a dolů. U toho prostě nesmí chybět :)


Cca po 8 hodinách práce. Hromádka ubývala velmi pomalu.


A zde nepořádek po 8 hodinách práce :)


A celkový výsledek. Musím říct, že i za ty bolavé záda, jak furt sedím a hýbu jen rukama. Občas se projdu na jídlo to stálo :)


Zase jedna dobrá zkušenost a reference :)

Pa. Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER