Mojo Monday Sketch

17. listopadu 2013

MojoMonday má opravdu krásné náčrtky, tvořím podle nich velmi ráda. Dnes došlo na moje oblíbené vánoční razítko, které si o tento Sketch říkalo úpně samo.


Sketch jsem si trošku poupravila, ale o tom to přece je :) Nakonec, jak jinak, vznikla dvě přání. Jedno do zelenkava a druhé do fialova.

Na obě přání jsem použila kouzelné razítko od Stampavie - Robins. Ptáčci jsou vymalovaní Distress markery a dozobeny falešným sněhem a květinkou.

Na fialové přání je podkladový papír z kolekce Condolence Paper bloc (Ano, i smuteční papíry se dají použít veseleji)



Na zelené přání jsem použila papír z edice Bundle of joy od Echo Parku.



A samozřejmě už pomalu fotím fotky pro leden. Vím, že tak do února nebudu mít čas na tvoření, tak ať si to moje malé předsevzetí nezkazím hned první týden :)

Krásnou neděli.




DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER