Mojo Monday #339

4. dubna 2014

Dnes mám pro Vás přáníčko pro jednu úžasnou osůbku. Obdivuji ji, jak vše v životě zvládá a jak je vždy v obraze. Nikdy nezapomene. Přesně můj opak :). Inspirovat jsem se nechala sketchem od MojoMonday. Moc se mi líbil a tak jsem jen počkala na paletku od HuraPapíru a doufala, že tam budou jarní barvičky. Vše vyšlo a já mohla použít sketch i paletku a tvořilo se mi samo.


Je to jarní přáníčko, které má svůj příběh. Kombinace dvou barev, dá se říci i kontrast barev na pozadí, které je embossované a uprostřed má žlutou stuhu. Razítko je vybarveno DistressInky a DistressMarkery.



Má i zdobenou vnitřní stranu. Je Úplně stejná jako přední. Hnědý podklad, na něm embossované papíry a uprostřed žlutá mašle. Pak jen vanilkový papír s textem. Takě podlepený hnědým papírem.


Zde je ukázka, kdy jsem si poprvé vyhrála s razítkem a pozadím. Efekt je vážně krásný, není to jen obyčejný otisk na papíře. Má to i svůj příběh :)


Zde další malý detail. Přemýšlela jsem, zda nemám třeba přehodit barvičky na vnitřní straně přáníčka - nahoru zelenou a dolů žlutou, ale nechala jsem to tak, jak to je.


Všem se omlouvám za skoro půlroční pauzu. Už si nacházím čas i na tvoření, mám vyfoceno plno fotek pro další články, takže budu už přispívat s menšími přestávkami :). Nebo se aspoň budu snažit :)

Krásný nastávající víkend :) Katuan




DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER