Sada záložek

8. dubna 2014

Dnes mám pro Vás spíše více fotek, než textu. Chtěla jsem udělat pár kamarádkám malé pozornosti a jelikož většina ráda čte, padla volba na záložky. Dlouho jsem přemýšlela, zda patlat gesso, nebo jen vzít vzorovaný papír, ale nakonec padla volba na Distress inkousty, masky a razítka.
Ze dvou večerů vznikla tako "kolekce" šesti záložek (původně osmi záložek, ale dvě nějak nedopadly). Rozdělila jsem je na skupinky a jedna už letí ke své majitelce.

Dále už to nebudu prodlužovat a Vy se můžete pokochat sadou fotek.

A jelikož mám novou pracovnu, pomalu se můžete těšit n články o organizaci. Konečně mám místo a mohu si dovolit si vše dát tak nějak systematicky, než na jeden stůl a poličku :)



A teď popořadě a po jednom. 







Detaily.








Krásný večer. Katuan



DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER