Organizace - 12" papíry

16. dubna 2014

Kdysi jsem mívala papíry v Ikea botníku. Špatně se tam listovalo, takže bylo na čase vymyslet něco jiného. Do oka mi padly plastové organizátory. Jsou skladné a tak akorát :)


Pomocí SH a průhledného potisknutelného samolepícího papíru jsem si natiskla na každý organizér štítek. Tak vím, kde co hledat. 


Ikdyž jsem měla jednotlivé organizátory označené, stále jsem nevěděla, kde určitý papír v organizátoru je. Chtělo to nějaké pořadače, něco, co mi řekne, že zrovna tady je ten krásný papír s motýlky.

Pomocí tiskárny a znovu SH, jsem si vytiskla a vyřízla štítky. Jsou oboustranné a nalepené na tvrdé 12" čtvrtce. Zde je ukázka, kde jsem využila SketchPen pro rozdělení barev. Nemusím číst, stačí kouknout na barvu :)




Tyto štítky jsem tedy nalepila na 12" čtvrtku a použila jako rozdělovníky. Následně jsem zjistila, že čtvrtky, které mají popisek u jednotlivých papírů jsou větší, díky tomu pruhu, kde mají nápis, kód a výrobce. Takže moje čtvrtky i se štítkem byly dost nízké. V tomto stádiu zpracování byly vlastně i zbytečné.


Tak jsem ke každému pořadači (každé čtvrtce) nalepila 5cm pruh a díky němu čtvrtku zvětšila na 13" (5cm pruh byl na polovině nalepen na čtvrtce)


A díky pruhu již pořadače fungují suprově :)


A jak máte uložené své papíry Vy? :)









DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER