Ve hnědo-oranžovém tónu

4. května 2014

Dlouhou dobu jsem odolávala a tvořila jen přáníčka. Pak mne ale Káťa vyzvala, abych zkusila "upatlat" nějakou stránku s ní. To už byla výzva a nechtěla jsem tvoření stránek odkládat "třeba za rok". Vždy byla výmluva proč se stránkami nezačínat teď, ale až za nějakou dobu. A teď by se také nějaká našla.

Lift se mi ale tak líbil, že jsem musela aspoň jednu stránku zkusit. Prve jsem vytvořila pozadí pomocí Ditress barev, masky a gessa. Pak mne týden trvalo vyvolat fotky :)


V levém rohu je text vyřezaný na SH. Je zde vidět i detail masky, kterou jsem si vyřezala a zbytky, které z masky zbyly jsem také využila a nabarvila na hnědo a oranžovo.


Zde detail květinky a lístečků. Přiznávám se, že už je to takové sušší, ale já dva dny chodila a pořád upravovala kytku, že už jsem neměla žádný nápad co s tím.


Zde je detail již zmíněných "odpadků" z masky, která zde jde taky pěkně vidět. Jsou nabarveny Izinky a přetřeny Glossy médiem pro vytvoření 3D efektu.


A detail celé fotky. Vše je dozdobeno kartonovými výseky, které jsou nabarveny distess inkousty a opatinovány Gessem. Vše je dozdobeno oranžovými enamelky a sem tam je bílo-stříbrný flitr.


Vytvoření stránky mne velmi bavilo. Třeba jen dva dny jsem chodila a vždy něco nějak naaranžovala. Za hodinku jsem šla, vše přerovnala jinak a odešla. Takto jsem to třeba udělala i desetkrát :) Pak jsem tímto tempem tvořila stránku přes týden + týden vyvolávání fotek :)

A také už nám na zahrádce kvetou zvonky. Snad jsou to zvonky :)


Krásnou neděli všem :) Já už se těším na další tvorbu stránky :)




DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER