CASE Study Challenge #201

29. července 2014

Včera večer došla Káťa s tím, že bude tvořit přáníčka do CASE Study Challenge. Po čase jsem se přidala i já. Ve dvou se to lépe táhne a lépe tvoří. Podpoříme se a přání se nám dělají lépe a máme motivaci :) Jak Káťa, tak i já jsem vytvořila dvě. 

Vcelku jsme měli volnou ruku, ale měli jsme se nechat inspirovat tímto přáníčkem. 


U obou jsou motýlci řezání na SH co černé strukturované čtvrtky. Na ně jsou dáni motýlci z velu papíru, kteří jsou již vyseknutí raznicí od MS. Do toho pár kamínků, bílý emboss a podkladová, ručně barvená čtvrtka pomocí Distress Inků, čím jiným :)







U tohoto přání mi SH hodně pomohl. Nevím, jak bych odměřovala a rovnala motýlky na BS :) Pomůcky a materiál je stejný, jen místo hodkého bílého embossu, je zde otisk razítka na bílé čtvrtce.





Mějte se krásně a my se zase za pár dnů ozveme, jak bojujeme s dalšími podmínkami :D



DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER