CASE Study Challenge #202

3. srpna 2014

A pokračujeme :)

Další inspirace, kterou jsme na stránkách našli a které jsme se měli aspoň trošku držet byla krásná. Jednoduchá a přitom dokonalá. Posuďte sami. Jeden velký prvek, decentní pozadí a text.


Já měla od začátku jasnou představu. Velkou vrstvenou květinu a embossované pozadí průhledným práškem. Z toho ale sešlo, nějak to neodpovídalo tomu, co jsem si vysnila :)
Druhý nápad mělo být pánské přání. Nějaké mužské pozadí a jedno velké centrální ozubené kolečko. No, taky nic. Ale třeba až budu dělat pásnké přání, vzpomenu si na tuto krásnou kompozici.
A třetí nápad bylo vánoční. 


Na vánoce sice ještě brzy, ale to rozložení si přímo říkalo o jednu velkou vločku :). Vločka je vyseknutá z BS šablonou od Spellbinders. Jsou to čtyři velké a tři malé výseky. Rozhodně už nikdy více nebudu slepovat něco tak titěrného několikrát na sebe :)


Text je vytisknut na tiskárně a vyřezán na SH. Vše dozdobeno světle modrou svorkou, kamínky od Artemia, vločka pro efekt dozdobena Glossy Accents a pod ní kroucený provázek. Papír je z kolekce Back to Basics Christmas od Dovecfaftu, kolekce z minulého roku. 

Dnes jsem tvořila jen jedno, protože jsem dělala nové fotorekvizity a chytly mne bločky, takže brzy Vám ukáži malou ukázku :)

Jo a nezapomente se kouknout ke Káťi, ta tu květinku dodržela :)

krásnou neděli. Katuan






DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER