CASE Study 4th Anniversary Week #3

24. srpna 2014

A je tu třetí víkend oslavování s CS. I dnes to pro mne byla výzva, protože mi zase nic do mého stylu nesedlo. Všechno to jsou moc pěkná přání, ale já tvořím prostě jinak :)

Po dlouhém přemýšlení, co si vybrat jako předlohu, padla volba na krásné, ručně dělané pozadí od Amy Sheffer.


Své přání jsem zase pojala vánočně, jak jinak :). 
Pozadí jsem nejprve naembossovala razítkem od HA - Starry Sky. Pak na barvení použila Distress inkoust - Tumbled Glass, modrý Ink spray - London blue a vodu. 



Vánoční věneček je vyroben pomocí raznice a mnoha malých větviček, které jsem ručně tvarovala. Doplněn je půlperličkami v modré a doplňující růžové barvě.




Nikdy bych nevěřila, že dobrovolně vyrobím něco růžového. A hlavně v kombinaci s jinými barvami, ale celkem se mi to jako doplňková barva líbí. Původně mělo být vše modré, ale myslím, že s růžovou je to lepší :)

Zde trocha teorie z tvarování větviček :)




Díky za shlédnutí, Katuan :)

2 komentáře:

  1. Such a pretty card amazing. Thanks for joining us over at case study challenge.

    OdpovědětVymazat
  2. Přáníčko máš dokonalééééé :)) K.

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER