PS - wk3 challenge

20. srpna 2014

Razítka PS miluji. Kdysi dávno jsem se zúčastňovala i jejich challenge, ale jelikož mám velmi málo těchto razítek, za chvíli mne to přestalo bavit. Všude byla žirafa nebo kočka :)
Po dlouhé době jsem si na tento blog PS vzpomněla a vytvořila přání.

Základem přání je hnědá čtvrtka vysoké gramáže a pak bílý strukturovaný papír, který jsem dobarvila Distres inkousty.  Střed jsem ponechala bílý.


Dinosauři jsou z kolekce PS - Cuteasaurus. Jsou vymalování akvarelovými pastelkami a podlepeni 3D čtverečky.




Pozadí větviček je natiskáno razítkem z edice PS - Zoo Crew. Stále stejným odstínem Distress inkoustu jako je pozadí a světlé větvičky.


Díky za podívání a krásný den, Katuan :)

1 komentář:

  1. This is so fun! The background you created for the dinosaurs is amazing. Thanks for joining us at Paper Smooches SPARKS!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER