CASE Study 4th Anniversary Week #2

18. srpna 2014

Dnešní challenge na CS pro mne byla vážně výzvou. Projekty, podle kterých se mám inspirovat jsou moc hezké, ale nic nezapadalo do mého, jak to jen říci, no prostě mi nesedly :)

Nakonec jsem si vybrala přáníčko od Wildy Miller a nechala jsem se vážně jen velmi málo inspirovat.


Zachovala jsem trochu černé, proužky po obvodu, přírodu (ano, na projektu od Wildy je jen tráva, ale i to se počítá :) a srdíčko.


Stromečky a černý papír zbyl i na druhou stranu :)


Použila jsem nové přáníčkové razítko od Kety (#0579) a úžasné razítka s vyřezávací šablonou od Lawn Fawn - Happy Tralls. 





Autíčko s karavanem jsem tvořila pomocí techniky Paper piercing a lepila jednotlivé barevné papíry na sebe. Nejprve to chtělo rozmyslet si, která část bude jak barevná a natiskat si kousky auta a karavanu na určitou barvu papíru.



Jako druhý krok jsem vystřihovala částečky barevných papírů tak, abych pak mohla vše slepit.


Děkuji za přečtení a krásné pondělí :) Katuan

1 komentář:

  1. Too stinkin' cute! :) Thanks for playing along with us at CASE Study!

    OdpovědětVymazat

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER