Post-it bločky

16. srpna 2014

Už nějakou domu mám doma nakoupené různě velké a různě barevné post-it bločky. Stále se tu na ně dívám, beru si je na své poznámky a bločky ubývají a ubývají :)

Před nějakou dobou jsem se konečně rozhodla, že odložím různé svatební fotorekvizity a přání a vyrobím si zcela něco jiného, něco odlišného.

Vznikla sada malinkatých bločků.


Základem je craft papír a bloček (nový, ne ten mnou již používaný :) Pak už jen stačí doma najít malé odstřižky papírů a máte skoro hotovo. Na květinku jsem použila razítko s vyřazávací šablonou od Sizzix - Flowers and Butterflies. Všechny květinky jsou embossované barevnými prášky. Doplnila jsem je velkými a malými půlperličkami a bylo hotovo.




Zdá se to jako rychlovka, ale chvíli mi trvalo zjistit jak velký má být obal aby krásně pasoval na bločky. A abyste nemuseli doma bádat, poradím: stačí změřit bloček a nikam nepřidávat žádný milimetr, pak to dělá neplechu, když tam dáte proužek na zavírání. A když měříte a rýhujete přesně, kabátek bločku krásně padne :)

Krásný den, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER