A different kind of blog hop

29. září 2014

Před pár týdny mě Pupi nominovala na pokračování BlogHop. Jde o to, že zodpovím pár otázek a vy si můžete přečíst, jak daný člověk tvoří, co má rád a podobně. Jde hlavně o zábavu. Pupi kromě papírové tvorby dělá krásné šperky z polymerových hmot. Dokáže s hmotou kouzlit, stejně jako s inkousty a razítky na papíře. Určitě se na její blog nezapomeňte stavit :)
S touto malou výzvou začala Jessy Christopher.. no a už víte jak to funguje, takže nakoukněte na její krásnou tvorbu :)
  • Na čem právě pracuji
Záludná otázka. Už pár měsíců pracuji na svatební albu. Dělám různé jiné věci ale k albu se ne a ne dostat. Zatím je album jen bílé. Chtěla bych ho v tyrkysovo-šedé variantě. Přesně v takovou barevnou paletku, v jaké byla svatba.
Ale ještě před tím mi tu na stole leží tři klučičí alba na fotky. Rozměrově 20x20cm a do vánoc.. no, mám co dělat :)
Možná, když navštívíte můj blog za dalších pár měsíců, svatební album a klučičí alba budu mít hotové :)


  • Jak dlouho mi trvá vytvořit projekt
Jelikož mojí hlavní tvorbou jsou přání, budu mluvit o nich. Pokud mám jasnou představu, přání mám hotové tak za dvě hodinky. Dokážu si s ním hrát i déle. Než vše vyzkouším, přiložím a doladím tak, aby se mi to líbilo, trvá mi to. Ale času nelituji. Je to pro mne relax a zábava.
Horší je, když představu nemám, nebo zákazník nepopíše co by chtěl. Jen udá barvu. To pak přání dělám i tři dny. To Vám tu ale popisovat nebudu.



  • Jaké jsou mé momentálně oblíbené věci, které ráda používám při tvorbě
Ruční šití
Miluji ruční šití. Žádný stroj a nic takového. To se mne drží už dlouho. Sice to trvá, než obšiji velké album (i 2,5 hodiny) ale stojí to za to.



Keta razítka
Ikdyž to zní vcelku jako věc, co používá každý, já si zamilovala přáníčková razítka. Konečně jich je více na výběr, než jen "gratulace". Tolik druhů, tvarů...


Flitry
Chvíli jsem je nemusela, protože pro mne znamenaly jen takovou "puberťáckou blbost" co si děcka vyšívají a lepí na oblečení. Nevím proč :D. Jednou ale někde byla podmínka použití flitrů. Koupila jsem je a od t doby jsemse do nich zamilovala :)



Kytičky, mašličky, perličky...
A další možné věci co vyšperkují přání na maximum :)






  • Jak vypadá můj kreativní proces
Tak... a máte mne :D
začínám tím, že vyhodím všechny kočky ze stolu. Občas je to vážně oříšek, vyhodím jednu, vyhodím druhou a mezitím se zase nějaká vrátí :). Mají svoje místečka na parapetu, takže čekám až se uráčí tam zalézt.
Pak už je to jednodušší. Většinou tvořím podle sketche, takže když mám vybraný sketch, vyberu si razítko. Jak už víte, mám ráda přáníčka, kde je dominantou razítko. Razítko si vybarvím, nejčastěji Distress Markery a během malování si jdu tak dvakrát přilít vodu, protože kočky mi ji pijí, jsou líné si dojít do misky.
Pak už jen barevně ladím papíry k razítku. Sice to zní jednoduše, ale scrapařky vědí, že najít ten správný papír dá celkem dost práce. Nejraději mám sety 15x15cm, kde všechny papíry již spolu ladí, takže nemusím hledat druhý do barvy.
A pak už jen nalepím, ozdobím a šoupnu do pytlíku... zase ty kočky :)
A na konec uklidím :)





  • Jak, kde a čím se inspiruji
Většinou na zahraničních blozích. Nejraději mám challenge se sketchem. To se mi pak tvoří nejlépe. Velkou inspirací mi je MojoMonday, SweetChallenge, Deconstructed Sketch a teď jsem se s Káťou daly do CaseStudy, kde jsme se pravidelně zapojovaly.
Inspiruji se i na českých, nemohu říci, že tu nemáme scrapženy, které by mne neinspirovaly. Je jich ale podstatně méně než v zahraničí a hlavně se nevěnují jen přáníčkám jako já, ale většinou PL.
  • Jaký je můj osobní styl
Už mi pár lidí řeklo, že mlj styl pozná. No, já nevím :). Mám moc ráda přání s dominantním obrázkem a jako doplněk nějaký barevný papír a květinku.



Přání typu SimpleStyle nebo jen kytičky mi dělají problém, nevím si rady s kompozicí a bije se to ve mně. 



Ráda bych pomyslné žezlo předala dvoum osobám:

Káťa je moje dost dobrá kamarádka. Vždy, když je to v jejich silách mi pomůže a poradí. Podporujeme se navzájem a ikdyž má dvě malé holky, stíhá toho více než já s mořem času. Proto si moc vážím toho, že ji mohu zrovna já nominovat a že s tím souhlasí.

VERČU - VH scrap
Verča je taky moc milá maminka. Jsem ráda, že jsem ji mohla poznat osobně a popovídat si s ní. Verča dělá přáníčka, kalendáře a výseky. Stejně jako Káťu ji obdivuji, kolik toho s malým prckem zvládá. Určitě nakoukněte na její blog a nechte se unášet krásnou inspirací :)

Takže holky... za týden :)))

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER