Mojo Monday 364

28. září 2014

A dnes vás potěším i druhým článkem. Nestihla jsem totiž vše vyfotit dříve, takže je to na poslední chvíli před uzávěrkou Sketche. I tak ty fotky nejsou to pravé ořechové, ale zpátky k přáníčku.
Nevím proč, ale měla jsem hroznou chuť udělat nějaké klučičí přání. Možná proto, že mám tak suprové razítko a používám ho jen velmi zřídka.
Dnešní přání je tedy Sketch od MojoMonday 364.


Základ je z oranžového fotokartonu - 300g/m2. Na něm je papír se strukturou dřeva od Lawn Fawn - Into the Wood. Ano, další kousíček tohoto papíru je v předcházejícím článku :) Papír s kolečky nevím, z jaké sady je, rozpadla se mi a zbylo mi jen pár papírů. Je ale převázán přírodním provázkem  - Garn and Mehr. Celý podklad je doplněn kamínky od Papermania a bílou gelovkou.


Razítko je od KETY z limitované edice. Klučina je ze sady razítek od Stamping Bella - Arthur and Annie. Vybarven Distress Markery a kraj opatinován Distress - Vintage Photo. Celý obrázek doplněn hnědými kamínky od HA.


Zde Sketch. To jsem se krásně držela zadání, co :)


Krásnou neděli, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER