Christmas card

24. října 2014

Po delší době jsem se v klubu na Fléru zúčastnila soutěže v liftu. Přání od Vicki se mi totiž tak moc líbilo, že se nedalo odolat. Přemýšlela jsem i o "nevánoční" variantě, ale díky čtverečkům, které tvoří jakousi hvězdu, se mi tam vážně nic jiného než vločky a vánoce nehodilo. Třeba něco časem vymyslím :)


Základ je z modré čtvrtky vysoké gramáže z kolekce Capsule. Na přání je použita stříbrná čtvrtka s kombinací designových papírů z edice Madison od Penny black. Jedna část stříbrné čtvrtky je embossovaná pomocí kapsy Cuttlebug - Seeing Spots.


Razítko je od Lawn Fawn - winter fox, vybarvené akvarelovými pastelkami. Detail je zvýrazněn třpytivým lepidlem Stickles - crystal. Vše doplněno KETA razítkem (660) a čtveřicí kamínků od Artemia.


Všechny (ano všechny) vrstvy jsou podlepeny různě vysokými 3D čtverečky. I embossovaný papír je podlepen těmi nejmenšími čtverečky co mám doma.


Zde je předloha, podle které jsem tvořila. Dohledala jsem, že toto kouzelné přání patří Vicki.


Krásný víkend, Katuan

DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER