Přání s hafanem

22. října 2014

Už nějaký ten týden mám vyrobené přáníčko pro tátu k narozeninám. Doufám, že brzy budeme mít možnost mu přání předat osobně. 


Dlouho jsem přemýšlela, jaké přání by tátovi udělalo radost. Hned první volba byla, že tam bude obrázek pejska. Nedávno si totiž jednoho pořídil, tak hned bylo jasné, že na přání musí být hafan. Mám doma ale jen malé razítka malých krpatců a nic, co by se podobalo Ditě, kterou má táta. 
Pak jsem si ale vzpomněla na razítko od S.W.A.L.K. - Pedigree Chum. A bylo to jasné - Dita a Kubík na jednom razítku :)



Na základ jsem použila modrou čtvrtku z Capsule collection. Na ní je bílá čtvrtka a na ní konečně designové papíry od EP - For the Record 2. Vše ručně obšito. Raztko je natištěno na akvarelové čtvrtce, vybarveno Distress Markery. Bordura je ze SH.
Text je psán ručně černým fixem a podlepen stejným modrým papírem jako razítko a jako je základ. Celé přání je dozdobeno modrými kamínky od Papermanie.


 Snad se mu bude líbit :)


Krásný den, Katuan



DESIGNED BY ECLAIR DESIGNS・POWERED BY BLOGGER